Wednesday, December 16, 2009

Jusco Bukit Tinggi..

Ni lahh jusco bukit tggi ya murid2.. heehee =B



dr kiri, Fadil (adk aku), syirah (kazen), and syahrain (kazen)..
p/s : sape phm mksud gmbr ni? hahaha =))



Okeyh,, tarikh still sama..
4/12/09
aku nk cerita dr start dlm kete otw pegi sini..
aku n kakak naik kete uncle aku..
lelaki yg tua2 (act bujang2.. hehee)
naik kete bapak aku yg been drive by my abg..
kteorg dlm kete mcm biasa rancak b'borak..
then, tiba2.. time tgh berborak kakak aku ckp..
"Eh2,, ada excident..!"
dia ckp dia nmpk kete tu langgar side road
smpi t'angkt blakng kete tuu..
agk nya bwk laju kott..
ahli dlm tu sume india..
kinda one family lahh..
yg sebelah pemandu tu mcm mak n dia tgh pegang baby..
Gosh ! dia bleeding x ingt lahh..
kesian tp apa boleh buat...
boleh tgk jea lahh..
prmpn tu lmbai2 kt sume org mntak tlg..
tp ade kazen aku ckp prmpn tu lambai2 nk ngorat..
hahahaa.. lawak lahh da luka2 nk m'gorat??
hahaha... mabok punya kazen,, haishh,,
kazen sape lahh tu.. haha..
Then smpai lahh ke tmpt yg d tuju enn..
kt dlm tu BANYAK GILA SALE !
Omg ! best gila TAPI..
hmm,, aku pulak xde duit nk shopping..
Shit lahhh.. adoii..
kalo x da lme aku rembat brg2 kat situ..
hahahahaa..
ade satu kasut putih ni..
aku suka..
xde lahh cantik sgt butt COMEL..
hahh,, suka nihh.. =)
ingt nk beli later if dtg lg..
((tp bila aku dtg balik, size aku da xde..
SHIT ! huhh.. ='( nk kasut tu..
aku x suka shopping sbnr nya.. sbb penat..
aku lebih suka window shopping..
pelik?? sikit lahh..
mybe sbb aku mls nk cri kott.. hahaha
pluss,, aku suka teman kwn aku shopping.. haha..
jgn tny knp sbb aku xtau knp..
tp aku suka lahh.. ))
pastu yg kazen aq yg lelaki g gunting rmbut.
n aku jge adik n kazen kecik aku..
tgk diorng main mcm ogr gila..
(yg mcm de gmbr kt ats tu)
suka sgt,,lg2 adk aku yg lasak tu..
hahaha..
dpendek kn citer magrib bru sume balik,,
g mkn kt mcd banting..
mostly ktorg order prosperity burger..
pedas ! means pedas sbb bnyk lada hitam..
haha.. kalo korg tgk muka ktorg,,
mesti kau gelak sbb muka mcm ape..
HAHA... =P

No comments:

Post a Comment