Thursday, October 21, 2010

ARAB sesat kat UiTM Segamat..??

Hello anda anda.. =D maaf, saya ter'excited' seketika ini =D
haha.. ni la Arab yg aku duk taip kat tajuk post aku kali ni..
dia la teman x berapa nk mesra tapi sejati aku kat sini sana.. awww.. haha
xde laa,, kami sgt mesra mesra.. hahaa.. da mcm gay da aku sebut mesra ni.. haha
ok next !

ni gmbar si nenek boncet yg x berapa nk fames tu
yaa, nama dia Aisyah Farina bt Zaidi. aku pggl Ina jea.. nk kenal? mmg x dpt laa..
dia da ada abang tercinta dahh.. haha.. melepas lah anda =D

HAHAHAA...
kau nk tau ape boncet ni da buat??? macam2.. aku pn x tau nk ckp ape.. hahaha
bole kata segala aktiviti aku buat, aku mesti buat dgn boncet ni walaupon x sama blok,,
kami x bole dipisahkan.. WAHAHAHAAA~ =P *cehh2,, ayat nk hebat jeaa..
aku plg terharu bila ade one day tu aku x sihat gila babi,, da la bulan puasa.. haiyokk..
dia sanggup teman g penawar yg kalo jln pegi sana tu bole mampus, bru sampai kat situ..
haha.. then dia yg tlg teman aku kat situ smpai siap,, even dia ade clss lg after tu..
dan plg aku terharu dia sanggup pegi beli makanan berbuka utk aku
dan siap hantar sampai bilik lagi.. huhh.. mmg sejati lahh.. sedangkan bilik aku tingkat 2,,
termenggah2 aku tgk dia time tu, dah la dia baru habis clss.. aku mmg menyusahkan dia la enn..
BTW, THANKS ALOT INA for everything =) vry appriciate it =) <3 <3
ni yg syg kau lebih2 nihh.. awww.. =D

selain tu,, mak nenek ni juga ajar aku subj account,, Alahhhh,, dia kn tutor x bertauliah utk aku,, haha
segala benda haram yg aku x paham aku tny dia.. aku rasa kalo xde dia,
bole sesat aku nihh.. hahaahaa.. =P tu la aku ckp,, most everytime aku spend masa dgn dia..
aku rasa kalo x de dia kat sini, mcm mn lah life aku agak nya.. haha.. mesti kusut gila..
*gelabah jea.. haha

btw, kau nk tau asal usul aku kenal arab ni?
1st time aku kenal dia dr smk ttdi jaya,
aku bru masuk situ since form 4, dia plak keluar dr situ since form 4..
so, for the first time we meet for few hours n a few days,,then dia blah masuk teknik..
2nd time aku jumpa nenek ni kat kem SPICE under kem selangor..kem mn??
alahh kem free under selangor tuu.. haha.. okey, balik pada citer td,,
start from kem tu aku da start kenal2 dgn dia.. kteorg ade 4 org dlm satu geng kat kem tu..
(dari kiri,, Mira, kazen Mira ((hee, aku lupa nama dia)), aku, n Ina )

dlm gmbr ni, *bkn dlm gmbr ni jea, tp tiap2 kali caramah mmg kitorg dpt tmpt plg depan
dpt 'tmpt khas' plg depan as a "VVIP" punya sit, cuz kitorg suka buat prangai kiut disitu..
*yela, da program dia pun mcm "siud" sbb tu kteorg buat prangai "kiut" haha..
hee.. maaf la, x bole nk tlg daa.. bila abis kem, then aku n Ina contact through myspace,,
yelaa,, dak skola enn.. mesti la pakai ms dulu.. haha.. kteorg pn cntact la for few month jea..
sbb after tu masing2 bz dgn exam SPM.. *cehh,, ckp bz mcm study tekun sgt jea.. haha..
tiba2 kami loose cntct.. *means, x tegur da..
then, 3rd time aku meet dia balik is kat UiTM Segamat ni..
time tu orientasi, masa beratur ikot kos masing2.. rupanya dia sama kos dgn saya... aww..
mmg jodoh kita la darling.. =D balik2 mmg muka kau enn?? haha
Bosan dah.. haha jk, jk.. =D

lebih kurang mcm tu la alkisah saya dgn ini nenek boncet..
okey, aku da x tau nk ckp ape..
dia mmg seorang yg suka ckp x penah nk kalah, syg nak mampos dgn abg dia,
suka mengalak, suka bergambar, dan dia sgt sgt lah kuat semangat..
tp kecut dgn gelap or hantu dan sewaktu dgnnyaa.. hahaha *maaf la Ina, terkantoi pula. =D
walau tunggang terbaliknya dia punn aku tetap SUKA dan SAYANG DIA =D
sbb dia juga salah satu BFF yg memahami aku =) aww,, love love anda boncett <3

ada xtra masa? pe kata g tgk blog huduh si Boncet ni. :~ haha

2 comments:

  1. sumpah rendu zaman ni -.-
    kau kalau taaaak kutuk2 aku ta sah en en . grr. haha

    ReplyDelete
  2. huihhh.. kalau aku x kutuk tu maknanya bukan aku.. tu malaikat doe.. HAHAHA.. kau wajib di bahan kutttt =D awww.. alaaaa, gurau2 manja org kata =D awww.. woot woot.. love youuu <3

    ReplyDelete