Saturday, October 2, 2010

BerCinta, BerCouple, BerSama, BerPunya..


Okeyyy,, MARI2 suma dgr story aku =) hahahaa.. mcm la org nk tau enn.. gedik jea.. haha okey2, dah tasya, jgn merepek, back to the topikk today.. "BerCinta, BerCouple, BerSama, BerPunya" menarikk x? haha..

Yaa,, utk pengetahuan semua, almost ALL my BEST2 friend, suma da berpunya.. yg x berpunya boleh dikira dgn jari kelingking aku jea.. HAHAHA.. HEBAT enn? =D okey, emm.. nak cakap ape ehh tadi? ohh yaa.. tadi2 ade lpak bersama Dur Danah n Afiq Hizami.. masing2 bercerita ttg kisah love2 merika2 laa enn.. tu pasal la aku ter"keluar"kan tajuk ni... haaa =D then baru tadi juga saya dpt tau Asyraf Sharidan juga suda mempunyai marka. haha.. *dei maca, kau x cerita2 kat aku punn yaa..cess.. diam2 ubi keldai. haha.. =P emm.. marka2.. apa mau cerita tadi? emm emm.. ohhhhhhhh.. okey,, sayaaa mmg senang terlupa n suka lari dari tajukk.. maaf lahh, saya punya suka laa enn... heee =P okey, mau cerita knp saya xde? sbb saya x ready kott.. Kepada awakk yg saya suka tu @ awak suka saya tu,, saya selesa kita mcm ni jea okey.. =) no need status on it bole? kenapa? emm, saya x de jwpn utk tu lagi.. hee.. nnt saya post kalo dah ada jwpn.. Btw, b4 saya menjwb soalan tu,
awak cuba jwb soalan saya dulu... :~
1) Knp awak suka/sayang saya? (saya tny sbb saya xsempura..)
2) Awak tau makna cinta? (saya nak tau pandangan anda) =)
3) Awak jaga solat awak x? (hee.. itu bapa saya punya fevret, saya suka soalan ni =))*act, aku pon x phm knp aku ltak soalan ni.. haha

Dgn itu juga, saya bagi tahu awak masalah2 saya sbb2 knp awak patut jgn 'jatuh hati' dgn saya :~
1) saya suka msg lambat2 (mmg tabiat) =)
2) saya susah nak keluar date (fyi, saya hanya pernah date skali jea b4 dis.. skema enn? skema enn? haha)
3) saya senang lupa.. (cth, bout ur family background n so on.. kdng2 tarikh couple pn x ingt.. haha) *kalo teringt tu mmg hebat lahh =D
4) saya suka tido bila2 masa tnpa signal.. (which is mean, saya senang tertido, evendo time tu tgh msg.. pernah ade kes, mybe sbb penat sgt kott,, x sure lahh tp yg saya tau, saya tertido time on the phone, mula laa saya merepek apa pun da x ingt enn.. hahahaa)
5)ade lagi tapiii...*saya da mls nk taipp.. lain taun la aku sambungg.. hee =P

Okey, now the Conclution,,, *jeng jeng jengg.. okey, stop.. annoying yaa..
- maka dgn itu, jangan lah jatuh hati dgn saya.. (weyhh,, pengakuan ikhlass ni,, x nk buat front page paper kea? hahahaa..)  Yea laa,, saya ckp mcm ni supaya awak2 suma x menyesal di kemudian hari.. =) so, dengarlah nasihat dr Dr. Prof Merapu Terlebih ni.. ahh haaa.,, HEBAT ! =D

P/s : Eemm, jap2 sebelomm terlupa.. tahniah la pada yg sudah ada. =) Gud luck. =)
and thanks kepada awak2/anda2 juga yg x pernah pertikaikan 'masalah2 saya' =)

No comments:

Post a Comment