Thursday, August 18, 2011

malu KONON nyaa ="P


diam tanda suka ? -.-
Statement ni yg org dolu2 selalu pakai.. contoh, if mak kau tny, kau nak kawin ke dgn si Samad (bukan nama sebenar) tu ? pastu anak dia diam je, and tersengeh2 macam mintak lempang tu tanda nya suka lah enn ? kalau x suka, mesti dah jawab, xnak lah mak, aku rela jadi andartu dari kawen dgn dia. HAHAHA.. mcm banggang -.-
okey, back too our topic, aku nak jadi mak nih,, aku nak tanya, as if kau tu diam tanda kau suka ke ? kau tu x pena nk ckp apa kau suka apa kau x suka, so, how can we work 'it' out if there is no commnunication ? there's no 'give' and 'take' ? ops, silap,, yeah there are one side 'give', one side 'take'.. haha.. cehh, gelabah punya perempuan.. =P no lahh, x salah kan sapa2 pun.. just aku dah x tau nk buat apa, kau buat tindakan mcm ni buat aku rasa macam ada benda x kena.. *cehh, mcm kusut lah konon enn ? haha okeyy, yelah kusut sikit sbb x dpt baca kelapa batu kau tu.. hee sorry.. but then please lah tasya. (aik, aku pula ?) benda ni kecik je kut, kau yg buat benda ni mcm hal besar. haiyoo.. Things not gonna change if we still being like dis.. the end.

No comments:

Post a Comment