Saturday, September 10, 2011

First time, shopping ☺ ♫ ♪

 


 ‘ Finally at home. Thanks to Dur cuz bring me jalan2 and shoppinggg and thanks to ‘you’ cuz spoil my mood -_-“  ‘

Fuhh, penat s aya pergi berjalan dgn dur.. we go shoppinggggggggggggggggggggggg ! auuu.. kenapa excited terlebih prmpn ni ? haha.. sbb aku dpt bnyk barang dan suma murah2 ! hahahaha.. first time aku shopping banyak gila.. sumpah worth it gila sbb kalau aku jenis xbandingkan harga, mmg aku dah abis Rm300 – Rm400++ maybe kat brg2 aku beli smlm.. haaha.. tp sbb kan dur, aku save bnyk juga lah.. but then, ada spoil sikit sbb smlm kami kne saman.. ggrrrr.. x tau pun tmpt tu kena bayar parking sbb x nmpk/xperasan machine parking tu.. =’( xpe lah, tu buat pengajaran okey *think positive. Wuhuuu ;)
Thanks A LOT DUR ;D

No comments:

Post a Comment