Thursday, February 16, 2012

2 for 1


Morning people :) may today be better then yesterday.. Hee *dear happy mood, please don't go away.. muahmuah ♥
Aku x ingt apa jadi smpi mood aku happy gila :P *maaf, sy mmg pelupa :P tp yg x best, happy ni x lama.. ptg je ada org buat hal dgn aku.. *sambung status bwh..

suma nak buat muka ketat je kan ? bagus -.-" To encik, sikit pun sy x berminat nak bercomolot dgn kete encik tu. saya x buta lagi. terima kasih :)
Siod je pakcik ni, time ni aku otw masuk keje balik sbb td aku balik makan dulu.. ada satu kete besau ni drive mcm jln tu bapak dia punya, aku ni dr slekoh tgk ah dia.. tp dia bole bodo je dgn org skeliling, agk nya kalau aku x perasan dia, mmg patah dah tulang2 aku ni.. yg aku benggng, dah lah dia yg salah, pastu bole buat muka ketat pandang aku, konon2 mcm aku nk calarkn kete dia ah.. wakkluuu pakcik, seda dri skit ah, kau yg drive mcm org gila, lg mau buat2 x bersalah,, s*** lu.. hahahaha :D

No comments:

Post a Comment