Saturday, September 10, 2011

new phnoe :D


 (hee, sy pakai bb curve 2g je, x mampu lebih2 :P )

‘bb pin please?’

Haaa, apa lagi tanda nya kalau aku dah tergedik2 minta bb pin ? jengjeng.. hahahaha.. sbb aku ada bb baruuuuuuuu *batakgilababidoeperempuanni.. hahahaha.. okey fine, sentap ! hee.. yelahh, x sangka aku pakai bb doe, even bb aku ni antara paling murah, aku tetap x kisahhh :D hahaha.. sbb memudahkan aku.. aku keje cotton on dgn pakai bb ni, kira jimat juga lahhh :D heee so, dearest friend out there, do PM me ur bb pin yaa J heeee <3 <3

‘saya suka buka fb dalam pc lagi. Kat sini kecikkkk L haha gedikk jea :p’
Statement ni menunjukan yg aku ni tamak !! yeahhh.. mmg pun.. x puas lah tgk kat screen cenonet ni.. tp terpaksa sbb bila dlm phone je senang nak detect notification suma. Tp x puas tgk gmbr2 lucah kawan2 aku nihh.. hahahahaa.. teeettttt..
Xlahh, aku punya line 2G je, so, loading gmbr pun mmg sopan lah enn.. dgn lemah gemalai gituu awww <3 -_____-“ lgipun, dlm pc aku function dia lagi besar. Kat hp sikit je.. so, xberapa nk best sgt lahh..
Lagi satu, aku punya fb dlm phone ni version yg lama, tu pasal lah mcm bosan sikitt. Hee :p
The end ;)

No comments:

Post a Comment