Saturday, September 10, 2011

this is what i call heroes :)

‘Bulan Puasa Yang Membahagiakan ♥’

Kenapa kenapa ? yeahh, tu dia che nk cito lah ni.. sabo sabo.. hahaha.. bahagia tuk aku sbb aku rasa bulan puasa ni everything that I wish were being approve and being agree by my parent.. Woww, suatu yg menakjubkan sbb jarang lah nak jadi benda2 mcm ni.. hahaha..
Things that I get were :
>> change phone to Blackberry Curve 8520 ♥
>> Remote pagar *symbol of freedom ! *and to me, is the symbol that u were being trusted J
>>renovate my room. + change the colour of my room J
>>daddy helping me with ‘mr.anai2’ issue
>>daddy helping me with my broken bike *kalau x silap 2 kali moto ni rosak..
>>daddy helping me to go paid my saman J
>> +,- yang aku x bp nak ingt.. hehe.. maaf che pelupo :P

Soalan : kenapa ‘daddy helping’ pun aku tulis ?
Jawapan : sbb daddy aku ni slalu busy, so, bila di tolong tu bg aku kira betuah sgt lahh :D
Tu yg che macam bangga sikit tuu.. okeyy fine! Actually, bangga lebih lebih sikit :D HAHAHAHA *daddykauadakemacamdaddyaku ? heheheeheee

No comments:

Post a Comment